ZDRAVILNE RASTLINE

RASTLINE (ZDRAVILNE RASTLINE)

Sklop smo začeli izvajati v začetku februarja in ga prekinili sredi marca zaradi izbruha virusa. Veliko dela je ostalo nedokončanega, vendar bomo skušali zamujeno nadoknaditi v prihodnjem šolskem letu.

Ogledali smo si predstavitveni video (risanka) za sklop Plants in opredelili naše naloge v okviru tega sklopa. Ob slovenskem kulturnem prazniku, 8. 2., so učenci prebirali in zbrali zanimive pregovore in misli o rastlinah. Pregovori s slikovnim materialom so predstavili vsem učencem šole na predstavitveni tabli Erasmusa.

Sami so dajali predloge, hkrati pa so iskali najboljše možnosti in njihove želje tudi za organizacijo prve mobilnosti učencev pri nas, predvsem kar zadeva skupne aktivnosti in oglede.

Vsako kraljestvo si je izbralo svojo najljubšo zdravilno rastlino (arnika, materina dušica, poprova meta) in jih predstavilo. Izdelali so učne liste – plakate in spletne različice le-teh (padlet) ter kot uvod v sklop za vse udeležence pripravili fotografije in osnovne podatke rastlin, da so ostali lahko dodajali ime v njihovem jeziku, načine uporabe v njihovih državah in prispevali svoj domači recept. Izbrati so si morali svojo najljubšo zdravilno rastlino in jo predstaviti na plakatu sošolcem iz drugih kraljestev in učencem partnerskih šol.

Izdelali smo kar nekaj uporabnih nalog za vse udeležence, ki so bile namenjene spoznavanju zdravilnih rastlin. Uporabili smo različne aplikacije predvsem Learning Apps za izdelavo spletnih nalog za vse udeležence (Plants, Find a pair, Medicinal plants …). NPR: (https://learningapps.org/display?v=p2dmfr7xa20)

S partnerskimi državami smo si izmenjali tudi semena. Mi smo v izmenjavo poslali različne vrste radiča in fižola, ki jih v teh državah ne poznajo. Mi pa smo dobili v dar predvsem cvetnice.

Naše zadnje srečanje smo namenili nabiranju prvih spomladanskih zdravilnih zeli, ki smo jih ob mobilnosti nameravali uporabiti za skupno pripravljanje čajev in drugih jedi, kjer jih lahko dodajamo. Nabirali so trobentice, resje in pljučnik. Te smo posušili in sedaj čakajo na uporabo. Nabrali pa so tudi nekaj primerkov rastlin za izdelavo herbarija.

Učili so se pesem Zemlja je zbolela[U1]  (Ska dela tiera), ob kateri so pripravljali tudi ustrezno koreografijo za predstavitev pesmi s kretnjami. Dejavnosti smo prekinili, ko smo pričeli z učenjem na daljavo.

V tem sklopu so se učenci povezali tudi prek skypa in se srečali z učenci ostalih držav, kamor naj bi šli na izmenjavo, navezali pa so tudi stike preko e-pošte in si dopisovali.

Irena in Mateja


 [U1]

Ta vnos je bil objavljen v Nekategorizirano. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja